Weboldalunkon cookie-kat használunk a legjobb felhasználói élményért.

Rendben
preloader

A legmagasabb szintű vevői elégedettség, mint a vállalkozásunk legfőbb célja, mozgatórugója minden cselekedetünknek.

 

A vevői elvárások állandó teljesítése, a költséghatékonyság, a legmodernebb eszközök és vezetési/irányítási rendszerek használata, valamint a munkánk iránti elhivatottság teszi a társaságunkat nélkülözhetetlen partnerré a vevőink számára.

 

A hosszú távú vevői kapcsolataink és a visszatükröződő magas fokú vevői elégedettség igazolják a választott utunk helyességét és egyben a sikeres jövő zálogát jelentik. Ezzel egy időben - a technológiai- és innovációs piaci szerepünk által - a versenytársakkal szembeni előnyünket jelentősen tovább növeljük.

 

Vállalati kultúránkra a nyitottság, a tisztesség, a céltudatosság és saját kompetenciáink középpontba helyezése jellemző. Ebből adódik, hogy napi kihívásainkat munkatársainkkal, ügyfeleinkkel és partnereinkkel közösen küzdjük le. Teljesítményünk folytonos fejlesztésébe vetett hitünk biztosítja vevőink és partnereink hosszú távú és folyamatos sikerét.

 

A Társadalmi felelősségvállalás gazdasági viselkedés, mely túlmutat a jogi elvárásokon, és melyeket egy vállalat önkéntesen vállal, mert úgy ítéli, hogy ez a hosszú távú érdeke. Összekapcsolódik a fenntartható fejlődés koncepciójával: az Energo Consult integrálja a gazdasági, társadalmi és környezeti hatásokat működésébe. Nem a gazdasági fő tevékenységek egy választható „kelléke”, hanem a vállalatirányítás egy útja. A klímavédelem az Energo Consultnál konkrét vállalati célként szerepel. Különböző kompetenciaterületeinken energiaoptimalizált termékfejlesztéseket alkalmazunk. Ügyfeleinknek átfogó tanácsadást nyújtunk igényeik energia hatékony berendezésekbe történő átültetésével.

 

A környezet és a társadalom iránti felelősségünket komolyan vesszük. A hatékony rendszermegoldásaink a hosszantartó biztonságos üzemeltetés révén biztosítják a természeti erőforrások takarékos felhasználását, valamint az egészség és az életminőség megőrzését. Vevői kapcsolataink alapja a megbízhatóság, a kompetencia és a személyes kontaktus.